Sälj- & Marknadspodden

Pod #18 – Så tänker de högsta cheferna om framtiden i IBMs rapport

Vi har lästa en rapport från IBM där de högsta […]

 

Vi har lästa en rapport från IBM där de högsta cheferna får besvara frågor om vilka utmaningar de ser i framtiden.

Marknadschefen står i centrum för stora förändringar. Mycket handlar om teknologi.

Ladda ner IBMs rapport baserat på intervjuer med hela “C-sviten”.

Det finns också en rapport som enbart fokuserar på CMO, marknadschefen. Men den har vi inte läst ännu.

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén