Sälj- & Marknadspodden
Pod #16 – Account Based vs Content Marketing
Sälj- och Marknadspodden har fått fint besök av Christopher Engman. […]
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
Sälj- och Marknadspodden har fått fint besök av Christopher Engman. Vi pratar om hur Account Based Marketing hänger ihop med Content Marketing och hur den moderna säljaren måste jobba för att bli framgångsrik. Den allt mer digitala köparen kräver att vi kan driva en digital process hela vägen från att trigga intresse till order. Det innebär att Account Based Marketing spelar en viktig roll för de flesta B2B bolag. Christopher har erfarenhet av att jobba med Account Based Marketing hos 100 av de 500 största bolagen. Han har även startat bolaget Vendemore.
Vi skickar med ett boktips “The Challenger Sale” http://www.executiveboard.com/exbd/sales-service/challenger-sale/index.page
Senaste inläggen
Senaste poddavsnitten
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B
Podd #212 – Målstyrning med OKR
Podd #211 – TAM SAM SOM