Sälj- & Marknadspodden

Pod #134 – Modernt författarskap och marknadsföring

I detta avsnitt intervjuar vi Rolf Norrman som förverkligat sin […]

 

I detta avsnitt intervjuar vi Rolf Norrman som förverkligat sin dröm om att ge ut sin egen bokserie samtidigt som han arbetar som management konsult på heltid. Det är en mycket intressant berättelse om hur bokserien “Mannen utan ansikte” kom till. Vill du lära dig hur det går till och kanske bli inspirerad till att förverkliga din dröm om att bli författare är det bara att lyssna in.

Modernt författarskap och marknadsföring

Trots att vi lever i digitaliseringens tidevarv så har det blivit allt fler som förverkligar drömmen om att bli författare och ge ut sin egen bok. Bokutgivning har som så mycket annat radikalt förändrats. Det har på många sätt blivit lättare att förverkliga drömmen. Det finns mycket att lära av den process det innebär att skapa, ge ut och marknadsföra sin egen bok för oss som är intresserade av entreprenörskap och modern marknadsföring.

Mannen utan ansikte

Rolf Norrmans bokserien heter “Mannen utan ansikte” och består idag av två böcker, “Hämnden” och “Nollpunkt Stockholm”. Den tredje boken kommer i höst.

Du hittar mer information om “Mannen utan ansikte” här

Du kan även som lyssnare köpa böckerna till rabatterat pris via kampanjkoden “pod2018”.

Det här handlar “Mannen utan ansikte” om…

“Mannen utan ansikte” är spännande thrillers om hur makt och pengar skoningslöst korrumperar sin omgivning. Mäktiga spelare i svenskt näringsliv skyr inga medel för att nå sina mål och vanliga människor blir bara brickor i ett hänsynslöst spel. Naiva svenska politiker manipuleras att gå deras smutsiga ärenden och landet drivs sakta men säkert mot ett inrikespolitiskt kaos …

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars