Sälj- & Marknadspodden

Pod #63 – Ny marknadsföringsstrategi för startups

Stockholm har blivit en av världens hetaste städer för Startups. […]

 

marknadsföringsstrategi för startups

Unicorn

Stockholm har blivit en av världens hetaste städer för Startups. Stockholm producerar flest  “Unicorns” näst efter Silicon Valley. Det är fantastiskt och ett mycket bra betyg för Sverige och vår vackra huvudstad. Alla dessa startups behöver dock en effektiv marknadsföringsstrategi för att lyckas.

Hur den bör vara konstruerad i den moderna digitala värld vi lever i berättar vi mer om i detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden som handlar om en ny marknadsföringsstrategi för startups. Häng med!

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén