Sälj- & Marknadspodden

Pod #79 – LinkedIn, ett framgångsexempel

          Det fins flera avsnitt av […]

LinkedIn tips

 

 

 

 

 

Det fins flera avsnitt av sälj- och marknadspodden som handlar om hur man bör nyttja LinkedIn för att effektivisera marknadsföring och försäljning. I detta avsnitt har vi gjort en intervju med en person som verkligen lyckats skapa effektiv marknadsföring och försäljning med enkla medel genom att nyttja LinkedIn.

Han heter Styrbjörn Swenzen. Häng med och ta del av Styrbjörns LinkedIn resa och hans personliga tips om hur man blir framgångsrik. Styrbjörn hittar ni så klart på LinkedIn men även via hans eget bolag www.qlientstream.com.

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten