Sälj- & Marknadspodden

Pod #66 – Kundlojalitet

Kundlojalitet! Finns det något bättre än lojala kunder? Det är […]

KundlojalitetKundlojalitet! Finns det något bättre än lojala kunder? Det är väl något av ett nirvana där dina kunder köper om och om igen och även rekommenderar ditt företag till andra. Men om du vill att kunderna skall vara lojala mot dig behöver du vara lojal mot dom. Det kan du bara vara om du förstår hur dom resonerar.

I denna pod intervjuar jag Thomas Nilsson från Veryday. Thomas har forskat och arbetat med design av kundupplevelser med speciellt fokus på kundlojalitet i många år. Vi pratar om vad lojalitet baseras på, hur man tar reda på vad som skapar lojalitet och hur man skall göra för att få lojala kunder.

Tomas Nilsson Veryday

Thomas Nilsson

Om du vill få tag på Thomas kan du använda något av följande:

thomas.nilsson@veryday.com

@tom_veryday

veryday.com

 

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten