KundlojalitetKundlojalitet! Finns det något bättre än lojala kunder? Det är väl något av ett nirvana där dina kunder köper om och om igen och även rekommenderar ditt företag till andra. Men om du vill att kunderna skall vara lojala mot dig behöver du vara lojal mot dom. Det kan du bara vara om du förstår hur dom resonerar.

I denna pod intervjuar jag Thomas Nilsson från Veryday. Thomas har forskat och arbetat med design av kundupplevelser med speciellt fokus på kundlojalitet i många år. Vi pratar om vad lojalitet baseras på, hur man tar reda på vad som skapar lojalitet och hur man skall göra för att få lojala kunder.

Tomas Nilsson Veryday

Thomas Nilsson

Om du vill få tag på Thomas kan du använda något av följande:

thomas.nilsson@veryday.com

@tom_veryday

veryday.com

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • Marknadssoffan

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete