Sälj- & Marknadspodden

Podd #192 – Konsten att göra digitala och hybrida event

Dagens gäst – Katarina Bäckman Hed

Detta avsnitt av sälj- och marknadspodden handlar om konsten att göra digitala och hybrida event. När pandemin slog till blev alla event inom B2B digitala över en natt. Digitala event är här för att stanna. I framtiden kommer också många digitala event att kombineras med fysiska. Det kallar vi för hybrida event. Hur man skapar digitala och hybrida event är viktigt för marknad och sälj inom B2B att kunna hantera på ett effektivt sätt. I detta avsnitt gör jag en intervju med Katarina Bäckman Hed som är projektansvarig för The Sales Conference.

The Sales Conference har gått från att varit en fysiskt event under många år till att ha blivit digitalt. I år kommer The Sales Conference att levereras som ett hybridevent. Ta del av Katarinas erfarenheter av att ha varit med om denna stora omställning. Det finns många intressanta lärdomar som ni kan dra nytta av.

Senaste inläggen

  • Vad är ett CRM system?

    Hubspot

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

  • Hubspot vs Salesforce

    Hubspot

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete

  • Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft

  • Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B

  • Podd #212 – Målstyrning med OKR

  • Podd #211 – TAM SAM SOM