Sälj- & Marknadspodden

Pod #113 – Kanaloptimeraren 2017 tar tempen på B2B

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden går vi igenom […]

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden går vi igenom resultat och slutsatser av undersökningen Kanaloptimeraren 2017. Undersökningen fokuserar på att förstå hur ledning & styrelse agerar på möjligheter & utmaningar för att skapa fortsatt tillväxt i det nya digitaliserade landskapet.

För att presentera Kanaloptimeraren 2017 har vi med oss Anders Bergström och Claes Strand från Antoma.

Kanaloptimeraren är en årlig undersökning där konsultbolaget Antoma tar temperaturen på B2B företag och deras syn på strategiska frågor som rör tillväxt. Undersökningen har lite olika inriktning beroende på vilka trender och frågeställningar som är mest aktuella. Målgruppen som undersökningen fokuserar på är främst på medelstora företag i Stockholm och Mälardalen som jobbar inom B2B.

Hänga med och ta del av resultat, slutsatser och rekommendationer. Vill ni ladda ner undersökningen så hittar ni den här. 

Senaste inläggen

  • Vad är ett CRM system?

    Hubspot

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

  • Hubspot vs Salesforce

    Hubspot

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete

  • Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft

  • Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B

  • Podd #212 – Målstyrning med OKR

  • Podd #211 – TAM SAM SOM