Vi måste inse att allt vi gör genererar en känsla. Det handlar om självklara saker som ditt beteende men även kommunikation i alla sammanhang. Allt du och dina kollegor gör som är förnimbart för andra skapar känslor. Det är dessutom så att dina kunder skapar känslor kring ditt varumärke baserat på det dom gör och kommunicerar.

Det finns mycket att vinna på att bestämma sig för vilken känsla man vill skapa och sedan utgå från det i sin strategi.

Arvid Axland gästar podden för att tala om upplevelseekonomin. Arvid har tillsammans med Niels Kjærgaard–Jensen skrivit boken Jakten på känslan, en bok om vikten av att skapa meningsfulla upplevelser för sina köpare.

Du hittar mer info om upplevelser på jaktenpåkänslan.se.

 

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring