Sälj- & Marknadspodden

Pod #106 – Att skapa en upplevelse

Vi måste inse att allt vi gör genererar en känsla. […]

Vi måste inse att allt vi gör genererar en känsla. Det handlar om självklara saker som ditt beteende men även kommunikation i alla sammanhang. Allt du och dina kollegor gör som är förnimbart för andra skapar känslor. Det är dessutom så att dina kunder skapar känslor kring ditt varumärke baserat på det dom gör och kommunicerar.

Det finns mycket att vinna på att bestämma sig för vilken känsla man vill skapa och sedan utgå från det i sin strategi.

Arvid Axland gästar podden för att tala om upplevelseekonomin. Arvid har tillsammans med Niels Kjærgaard–Jensen skrivit boken Jakten på känslan, en bok om vikten av att skapa meningsfulla upplevelser för sina köpare.

Du hittar mer info om upplevelser på jaktenpåkänslan.se.

 

 

Senaste inläggen

  • Vad är ett CRM system?

    Hubspot

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

  • Hubspot vs Salesforce

    Hubspot

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete

  • Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft

  • Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B

  • Podd #212 – Målstyrning med OKR

  • Podd #211 – TAM SAM SOM