Dagens gäst – Sanna Persson

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden pratar vi om inflencer Marketing B2B. Det har blivit ett stort fenomen och en mycket viktigt kanal på relativt kort tid inom B2C. Det kommer nu allt mer inom B2B och det finns stora möjligheter för de som är tidigt ute och satsar på denna kanal.

Avsnittet är en intervju med Sanna Persson från Cure Media som är experter på influcener marketing B2C men som även jobbar med detta för B2B.

Under avsnittet så går Sanna igenom grunderna i hur du lyckas med att bygga upp Influencer Marketing B2B.

Vill ni komma i kontakt med Sanna hittar ni henne lättast på LinkedIn.

Vill ni ha mer inspiration kring ämnet kan ni även läsa intervjun med Sanna på vår blogg eller besöka Curemedias hemsida https://www.curemedia.se

Anders Hermansson

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • VD rapport om tillväxt growth alliance

    Försäljning, Growth Alliance

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

  • Hubspot för SaaS

    Hubspot

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #240: VD-undersökning om utmaningar kring tillväxt, en första sneak peek

  • Podd #239 – Live Stream på LinkedIn: så bygger du förtroende och räckvidd

  • Podd #238 – Så skapar du ett oemotståndligt erbjudande som driver tillväxt

  • Podd # 237 – Därför läcker din tratt

  • Podd #236 – Därför är din tratt för tunn

  • Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn

  • Podd #234 – Take back control

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN