Sälj- & Marknadspodden
Pod #161 – Influencer Marketing B2B
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Dagens gäst – Sanna Persson
I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden pratar vi om inflencer Marketing B2B. Det har blivit ett stort fenomen och en mycket viktigt kanal på relativt kort tid inom B2C. Det kommer nu allt mer inom B2B och det finns stora möjligheter för de som är tidigt ute och satsar på denna kanal.
Avsnittet är en intervju med Sanna Persson från Cure Media som är experter på influcener marketing B2C men som även jobbar med detta för B2B.
Under avsnittet så går Sanna igenom grunderna i hur du lyckas med att bygga upp Influencer Marketing B2B.
Vill ni komma i kontakt med Sanna hittar ni henne lättast på LinkedIn.
Vill ni ha mer inspiration kring ämnet kan ni även läsa intervjun med Sanna på vår blogg eller besöka Curemedias hemsida https://www.curemedia.se
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén