Sälj- & Marknadspodden
Pod #103 – Hur blir du en vinnare i digitaliseringsracet?
Hur blir man en vinnare i digitaliseringsracet är en fråga […]
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Hur blir man en vinnare i digitaliseringsracet är en fråga som många av oss ställer. För oss som jobbar med marknadsföring och försäljning gäller det att ligga i framkant och vara visionära för att stötta vår verksamheter på en ny resa in i framtiden. För att ge lite stöd i frågan har Sälj- och Marknadspodden bjudit in framtidsforskaren Stefan Fölster.
Stefan Fölster driver www.reforminstitutet.se som jobbar med att hjälpa oss att förstå hur olika reformer som t.ex digitalsering kommer att påverka oss och vad vi behöver göra för att kunna dra maximal nytta av det.
Stefan har också skrivit boken Robot Revolutionen – Sverige i den nya maskinåldern. Under detta avsnitt ger Stefan också sina tips om hur du kan hitta det stora språnget som kan ta din organisation till helt nya nivåer.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars