Sälj- & Marknadspodden

Pod #104 – Effektiv säljledning inom B2B med Erik Skog

Erik Skog från Sahlgren Skog arbetar varje dag med att […]

 

Erik SkogErik Skog från Sahlgren Skog arbetar varje dag med att hjälpa företag med säljledning. I boken Säljorganisationen – Ledning och Styrning skriver Erik och Anders om hur man skall organisera sitt sälj på mycket konkret sätt.

Erik och jag går igenom grundbultarna i boken och har även en hel del intressanta diskussioner kring detaljer inom säljledning.

Du får tag på Erik genom att gå till sahlgrenskog.com och boken finns att köpa på t ex bokus.com.

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars