Sälj- & Marknadspodden

Pod #101 – Hur får jag digital marknadsföring att fungera i vardagen?

I det här avsnittet har vi intervjuat Mats Hultman VD […]

 

I det här avsnittet har vi intervjuat Mats Hultman VD på byBrick Management som berättar om hur dom som konsultföretag fått digital marknadsföring att fungera i vardagen. Det är en utmaning för många att få med sig organisationen i att jobba effektivt med digital marknadsföring. För marknadsförare blir det ett nytt arbetssätt och en ny strategi. Det är en förändringsresa man ska ha respekt för. Häng med och lyssna på Mats erfarenheter om löpande redaktionsmöten, KPIer, content skapande, leadshantering och mycket annat.

Vill ni komma i kontakt med Mats hittar ni honom på www.bybrick.se/management. Siten som nyttjas för digital marknadsföring heter transforming.business.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén