Sälj- & Marknadspodden

Pod #139 – Digital försäljning med Patrik Nordkvist

Välkommen till ett fartfyllt och innehållsrikt avsnitt av Sälj- och […]

 

Patrik Nordkvist

Välkommen till ett fartfyllt och innehållsrikt avsnitt av Sälj- och Marknadspodden.

Köparna är digitala, därför behöver försäljning också vara digital. I detta avsnitt pratar vi med Patrik Nordkvist om hur man behöver organisera sin försäljning och marknadsföring för att bli mer framgångsrik och sälja mer.

Patrik driver bloggen försäljningschefen.se och där hittar du både kontaktinformation till Patrik och en massa bra content kring försäljning.

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • Marknadssoffan

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete