Sälj- & Marknadspodden

Pod #139 – Digital försäljning med Patrik Nordkvist

Välkommen till ett fartfyllt och innehållsrikt avsnitt av Sälj- och […]

 

Patrik Nordkvist

Välkommen till ett fartfyllt och innehållsrikt avsnitt av Sälj- och Marknadspodden.

Köparna är digitala, därför behöver försäljning också vara digital. I detta avsnitt pratar vi med Patrik Nordkvist om hur man behöver organisera sin försäljning och marknadsföring för att bli mer framgångsrik och sälja mer.

Patrik driver bloggen försäljningschefen.se och där hittar du både kontaktinformation till Patrik och en massa bra content kring försäljning.

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén