Sälj- & Marknadspodden
Pod #109 – Det nya marknadsplaneringsmötet
Den löpande marknadsplaneringen måste drivas på ett nytt sätt i […]
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
Den löpande marknadsplaneringen måste drivas på ett nytt sätt i den digitala eran. Det gamla sättet att jobba med marknadsplanering fungerar inte längre. Det nya marknadsplaneringsmötet kallar vi för redaktionsmöte. För att få den nya agila marknadsprocessen att fungera är redaktionsmötet avgörande.
Drivs det på rätt sätt gör det underverk. Marknadsföringen ger bättre effekt och arbetet blir effektivare. Det är dock inte så lätt att få det att fungera. I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden lär Anders och Lars ut hur man gör och vilka verktyg som behövs.
Häng med och lyssna in.
Senaste inläggen
Senaste poddavsnitten
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B
Podd #212 – Målstyrning med OKR
Podd #211 – TAM SAM SOM