redaktionsmöte

Vi upplever att det har uppstått ett vakuum mellan den traditonella B2B-säljorganisationen och den moderna digitala marknadsfunktionen. Det saknas en kritiskt roll. Vi kallar den för den digitala innesäljaren. I det här avsnittet går vi på djupet med vad vi anser att den här rollen innebär. Hur blir den digitala innesäljaren kittet mellan marknad och sälj? Hur ersätter rollen den traditionella innesäljaren?

Kom in i värmen hos Business Reflex

Vi på Business Reflex behöver bli fler får att kunna ta hand om nya B2B-kunder och hjälpa dom utveckla sin digitala affärsgenerering. Titta in på www.businessreflex.se/om-oss-pa-business-reflex

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Marknadsevent: Den nya digitala kundresan – Se hela eventet

    Marknadsevent: Den nya digitala kundresan – Se hela eventet

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling