Sälj- & Marknadspodden

Pod #147 – Den digitala innesäljaren

Vi upplever att det har uppstått ett vakuum mellan den […]

redaktionsmöte

Vi upplever att det har uppstått ett vakuum mellan den traditonella B2B-säljorganisationen och den moderna digitala marknadsfunktionen. Det saknas en kritiskt roll. Vi kallar den för den digitala innesäljaren. I det här avsnittet går vi på djupet med vad vi anser att den här rollen innebär. Hur blir den digitala innesäljaren kittet mellan marknad och sälj? Hur ersätter rollen den traditionella innesäljaren?

Kom in i värmen hos Business Reflex

Vi på Business Reflex behöver bli fler får att kunna ta hand om nya B2B-kunder och hjälpa dom utveckla sin digitala affärsgenerering. Titta in på www.businessreflex.se/om-oss-pa-business-reflex

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten