Sälj- & Marknadspodden

Pod #140 – Datadriven marknadsföring och försäljning

Det här avsnittet handlar om datadriven marknadsföring och försäljning. Många pratar [...]

 

Data Driven marketing

Det här avsnittet handlar om datadriven marknadsföring och försäljning. Många pratar om att vi måste bli mer datadrivna när vi utvecklar vår marknadskommunikation och vår verksamhet. Vi pratar om att kunna leverera en allt mer effektiv upplevelse till våra framtida kunder både innan dom blir vår kund och sen löpande över tid.

Många är nyfikna kring vad det handlar om och hur man gör. Vi har därför valt att bjuda in Hannes Bünger och Per Willebrand  till sälj och marknadspodden. I detta avsnitt berättar Hannes och Per om hur man implementerar en datadriven marknadsföring och försäljning baserat på deras erfarenhet.

Vill ni komma i kontakt med Hannes och Per hittar ni deras kontaktuppgifter på www.recolon.se

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Generativ Sökmotoroptimering (GEO).

    SEO

    Vad är Generativ Engine Optimization (GEO)?

    Vad är Generativ Engine Optimization (GEO)?

  • Digital marknadsföring

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup