Sälj- & Marknadspodden
Pod #140 – Datadriven marknadsföring och försäljning
Det här avsnittet handlar om datadriven marknadsföring och försäljning. Många pratar […]
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Det här avsnittet handlar om datadriven marknadsföring och försäljning. Många pratar om att vi måste bli mer datadrivna när vi utvecklar vår marknadskommunikation och vår verksamhet. Vi pratar om att kunna leverera en allt mer effektiv upplevelse till våra framtida kunder både innan dom blir vår kund och sen löpande över tid.
Många är nyfikna kring vad det handlar om och hur man gör. Vi har därför valt att bjuda in Hannes Bünger och Per Willebrand till sälj och marknadspodden. I detta avsnitt berättar Hannes och Per om hur man implementerar en datadriven marknadsföring och försäljning baserat på deras erfarenhet.
Vill ni komma i kontakt med Hannes och Per hittar ni deras kontaktuppgifter på www.recolon.se
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars