Business Reflex digitala marknadsstrategi

Vi går igenom Business Reflex digitala marknadsstrategi och resan som startade för tre år sedan. Business Reflex är ett tjänsteföretag som startade på en minst sagt etablerad marknad. Med en strategi för både affärsutveckling och kommunikation som utgår från köparna har företagets lyckats etablera sig på marknaden.

Under avsnittet går vi igenom följande punkter:

  • Grunden för Business Reflex
  • Strategin för kommunikation
  • Alla taktiska åtgärder vi testat
  • Resultatet
  • Hur allt hänger ihop

Vi hoppas det skall vara relevant för alla som vill etablera eller stärka sin närvaro på en konkurrensutsatt marknad.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech