Sälj- & Marknadspodden

Pod #92 – 72% av börsföretagen vet för lite om sina kunder

Säljindikatorn från PMP visar att 72% av börsföretagen vet för [...]

 

Säljindikatorn från PMP visar att 72% av börsföretagen vet för lite om sina kunder och ser det som ett stort hinder för sin tillväxt.

I detta avsnitt intervjuar Anders Hermansson Mikael Juhler från PMP. Ämnet är kunskap om kunden.

I avsnittet hörs även Daniel Eriksson försäljningschef på Proffice och Thomas Hörnfeldt som arbetar med med marknadsanalys på SSAB.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital marknadsföring

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

  • Digital marknadsföring

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

Senaste poddavsnitten

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup