Sälj- & Marknadspodden

Pod #92 – 72% av börsföretagen vet för lite om sina kunder

Säljindikatorn från PMP visar att 72% av börsföretagen vet för […]

Säljindikatorn från PMP visar att 72% av börsföretagen vet för lite om sina kunder och ser det som ett stort hinder för sin tillväxt.

I detta avsnitt intervjuar Anders Hermansson Mikael Juhler från PMP. Ämnet är kunskap om kunden.

I avsnittet hörs även Daniel Eriksson försäljningschef på Proffice och Thomas Hörnfeldt som arbetar med med marknadsanalys på SSAB.

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten