Sälj- & Marknadspodden

Pod #92 – 72% av börsföretagen vet för lite om sina kunder

Säljindikatorn från PMP visar att 72% av börsföretagen vet för […]

 

Säljindikatorn från PMP visar att 72% av börsföretagen vet för lite om sina kunder och ser det som ett stort hinder för sin tillväxt.

I detta avsnitt intervjuar Anders Hermansson Mikael Juhler från PMP. Ämnet är kunskap om kunden.

I avsnittet hörs även Daniel Eriksson försäljningschef på Proffice och Thomas Hörnfeldt som arbetar med med marknadsanalys på SSAB.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • Marknadssoffan

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete