Sälj- & Marknadspodden

Pod #82 – B2B 2.0 boken om digital B2B marknadsföring

I detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden intervjuar vi Ulf […]

I detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden intervjuar vi Ulf Vanselius, en av författarna till boken B2B 2.0 “Marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern”. Boken ger en bred kunskap om grunderna i modern marknadsföring för B2B företag. Självklart tar boken upp allt som har med den digital utvecklingen inom marknadsföring att göra.

Ulf har grundat reklambyrån Pyramid och har lång erfarenhet av att hjälpa svenska företag att lyckas med B2B-marknadsföring. Vi pratar en hel del om hur svenska företag ligger till i den digitala utvecklingen och deras förutsättningar att lyckas.

De tre första som skickar ett mail till lars.dahlberg@businessreflex.se erhåller ett gratis exemplar av boken.

Vill ni komma i kontakt med Ulf hittar ni honom enklast hos Pyramid.

B2B20-boken

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten