Sälj- & Marknadspodden

Pod #82 – B2B 2.0 boken om digital B2B marknadsföring

I detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden intervjuar vi Ulf [...]

 

I detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden intervjuar vi Ulf Vanselius, en av författarna till boken B2B 2.0 “Marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern”. Boken ger en bred kunskap om grunderna i modern marknadsföring för B2B företag. Självklart tar boken upp allt som har med den digital utvecklingen inom marknadsföring att göra.

Ulf har grundat reklambyrån Pyramid och har lång erfarenhet av att hjälpa svenska företag att lyckas med B2B-marknadsföring. Vi pratar en hel del om hur svenska företag ligger till i den digitala utvecklingen och deras förutsättningar att lyckas.

De tre första som skickar ett mail till lars.dahlberg@businessreflex.se erhåller ett gratis exemplar av boken.

Vill ni komma i kontakt med Ulf hittar ni honom enklast hos Pyramid.

B2B20-boken

Anders Hermansson

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • VD rapport om tillväxt growth alliance

    Försäljning, Growth Alliance

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

  • Hubspot för SaaS

    Hubspot

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #240: VD-undersökning om utmaningar kring tillväxt, en första sneak peek

  • Podd #239 – Live Stream på LinkedIn: så bygger du förtroende och räckvidd

  • Podd #238 – Så skapar du ett oemotståndligt erbjudande som driver tillväxt

  • Podd # 237 – Därför läcker din tratt

  • Podd #236 – Därför är din tratt för tunn

  • Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn

  • Podd #234 – Take back control

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN