Sälj- & Marknadspodden

Pod #32 – Är LinkedIn så effektivt som många tror?

Det pratas mycket om LinkedIn som marknadsförings- och säljkanal inom […]

 

LinkedIn

Hur effektivt är LinkedIn för B2B som marknadsförings- och säljkanal

Det pratas mycket om LinkedIn som marknadsförings- och säljkanal inom B2B. Att det fungerar är ganska uppenbart men hur effektivt är det jämfört med andra kanaler? I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden har vi sammanställt lite olika undersökningar som beskriver detta från lite olika perspektiv.

 

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars