Sälj- & Marknadspodden
Podd #172 – Affärsdrivande marknadsföring
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
Hur gör man egentligen för att tänka riktigt kundfokuserat kring försäljning och marknadsföring? Vi pratar med Susanne Rönnqvist Ahmadi som har över 20 års erfarenhet av internationell marknadsföring inom B2B på bolag som Projectplace, Klarna och Hubspot.
Vi går igenom:
- Samarbete mellan sälja och marknad
- Hur man tänker på sin försäljning utifrån kunden
- Varumärkets betydelse och hur man bygger ett starkt varumärke
- Framtidens marknadsplattformar
Senaste inläggen
Senaste poddavsnitten
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B
Podd #212 – Målstyrning med OKR
Podd #211 – TAM SAM SOM