Marknadssoffan
#008 – Konflikter: Hur ska man hantera konflikter med kunder och kollegor?
Erika och Stefan hamnar i konflikt… eller okej det är inte alls sant. Men vi pratar om konflikter och konflikthantering på jobbet, både med kollegor och kunder. Hur hanterar man det på bästa vis? Vad är riskerna med diskussioner i skrift och när ska man ses för att prata ut face-to-face?
Podcast (marknadssoffan): Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
#016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
#013: Robotvän: Kan nya AI-tjänster bota ensamhet?
#012: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?
#011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?
#010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?
#009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?