Marknadssoffan

#008 – Konflikter: Hur ska man hantera konflikter med kunder och kollegor?

Erika och Stefan hamnar i konflikt… eller okej det är inte alls sant. Men vi pratar om konflikter och konflikthantering på jobbet, både med kollegor och kunder. Hur hanterar man det på bästa vis? Vad är riskerna med diskussioner i skrift och när ska man ses för att prata ut face-to-face?

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

  • #014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?

  • #013: Robotvän: Kan nya AI-tjänster bota ensamhet?

  • #012: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?

  • #011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?

  • #010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?

  • #009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?