Marknadssoffan

#006 – Imposter syndrome: Vi känner oss alla som bedragare ibland

Erika och Stefan spekulerar kring bakgrunden till imposter syndrome och hur det kan undvikas. Erika ifrågasätter om det räcker att kunna lite om mycket och Stefan slänger sig med fotbollsmetaforer.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

  • #014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?

  • #013: Robotvän: Kan nya AI-tjänster bota ensamhet?

  • #012: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?

  • #011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?

  • #010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?

  • #009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?