Marknadssoffan

#004 – Varumärke: Mer än bara en grafisk profil

Erika och Stefan diskuterar varför varumärkesarbete ofta hamnar i bakvattnet till fördel för att fokusera på att skapa leads. Erika pratar om effekten av greenwashing och Stefan ger sitt bästa exempel på en genial kampanj som lyfte ett varumärke med ett snuskigt budskap.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #12: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?

    #12: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?

  • Marknadssoffan

    #011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?

    #011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?

Senaste poddavsnitten

  • #12: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?

  • #011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?

  • #010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?

  • #009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?

  • #008 – Konflikter: Hur ska man hantera konflikter med kunder och kollegor?

  • #007 – Föräldrafasaden: Risken med att följa familje-influencers

  • #006 – Imposter syndrome: Vi känner oss alla som bedragare ibland

  • #005 – Nykunder: Vad behövs för att komma igång med marknadsföringen?