Guide

Social Selling – fördjupa dig i att sälja på Sociala media som LinkedIn

Det ställs idag helt nya krav på säljaren att hitta nya kunder. Köparen har makten och kräver att man levererar värde från första stund. Öppna frågor är inte en värdeleverans. Dagens B2B-köpare är pålästa och vet vad de vill ha på samma sätt som vi är pålästa när vi går till läkaren eller skall köpa en ny platt-TV.

Antingen vill vi ha absolut lägsta pris på exakt den vara vi bestämt oss för att köpa eller så vill vi köpa av en expert och då är vi mindre priskänsliga.

Fördjupa dig i det nya sättet att sälja genom att ladda ner vårt white paper om social selling.

Skribenter

Anders Hermansson

VD / Medgrundare

Innovatör inom marknadsföring och försäljning och utforskar ständigt nya territorier och lösningar. Han är dessutom en mycket god berättare.

Lars Dahlberg

Lars Dahlberg

Medgrundare

Sälj-och marknadsföringsguru och mästare på att hitta kreativa lösningar för kunders unika utmaningar.

Guide Business Reflex

Maila mig guiden!