Sälj- & Marknadspodden
Pod #159 – Så får man ihop sälj och marknad
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
Dagens gäst – Lina Tjerneld
Många brottas idag med att få effektivitet i hela processen för affärsgenerering. Vi har två traditionella funktioner som hittills haft väldigt svårt att gå i takt. Relevansen för marknadsfunktionen inom B2B har ökat markant de senaste åren eftersom köparna hellre Googlar än pratar med säljare. Man behöver nu tänka nytt kring hur alla funktioner som bidrar till affärsgenerering skall arbeta.
I detta avsnitt intervjuar vi Lina Tjerneld som arbetar med att få ihop sälj och marknad. Lina har lång erfarenhet från både sälj- och marknadsroller och är idag rådgivare som hjälper företag på förändringsresan mot ett nytt sätt att organisera sälj och marknad.
Senaste inläggen
Senaste poddavsnitten
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B
Podd #212 – Målstyrning med OKR
Podd #211 – TAM SAM SOM