Sälj- & Marknadspodden
Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech
Gustav Westman delar BrightBids resa genom tillväxt och skalning, samt sina bästa tips på vägen till framgång som startup. Missa in detta avsnitt!
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Från MVP till börsnoterat
I avsnitt #219 gästas podden av Gustav Westman, grundare av det snabbväxande bolaget BrightBid. Vi får insikt i hur bolaget använt AI för att revolutionera marknadsföring samt hur de har hanterat den ekonomiska utmaningen att gå från snabb tillväxt till att fokusera på kassaflöde. Gustav delar också konkreta lärdomar om att starta och driva en framgångsrik startup.
Så häng med när vi utforskar en spännande resa med BrightBid!
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars