Guide: Så tolkar du email-statistiken och så förbättrar du den… 2017-11-16T11:00:55+00:00

Project Description

Ladda ner vår Skrivbordsguide:

Så tolkar du email statistiken

Ladda ner vår guide!

Med digital marknadsföring finns goda förutsättningar för att samla in både nya leads och kvantitativ data – siffror och statistik. Allt kan jämföras och dras slutsatser av. Analysen av datan är en av de viktigaste delarna för att ni ska kunna anpassa ert erbjudande och kommunicera effektivt med er målgrupp, utifrån deras preferenser.

Den vanligaste löpande statistiken vi som marknadsförare ska tolka är email-statistik. Någon som precis har börjat sätta sig in i det, kanske i samband med inköp av ett marketing automation-system, kan uppleva det som någonting komplicerat eller svårt.

Miniguide: Tolka email-statistiken

I vår guide ”Tolka email-statistiken” ger dig en överblick och svar på;

  • vad de vanligast begreppen innebär
  • hur du kan tolka statistiken
  • medeltal
  • lite tips om hur du kan förbättra den


Ladda ner guiden via formuläret

Fyll i dina uppgifter så skickar vi guiden till dig!