Webinar: Så skapar du framtidens digitala marknadsfunktion 2017-11-07T13:56:06+00:00

Project Description

Så skapar du framtidens digitala marknadsfunktion!
Webinar
Datum: Fredag den 1/12 kl 8.00 – 9.00

Allt fler börjar förstå att en ny marknadsfunktion behöver skapas för att hantera den allt mer digitala köparen

Det är få som vet hur den moderna marknadsfunktionen behöver arbeta och vilken kompetens som krävs. Marknadsföring är en av de discipliner som står inför de största förändringarna i den digitala transformationen. Du som ansvarig för bolagets verksamhet behöver ta täten och leda bolaget på den resan. Det kommer att påverka stora delar av verksamheten.

  • Vet ni vilken strategi som ert företag behöver för att marknadsföringen ska kunna fungera effektivt?
  • Har ni en plan för hur ni ska transformera marknadsfunktionen in i en agil och digital värld?
  • Hur påverkar förändringen övriga delar av verksamheten?
  • Hur bör marknadsfunktionen och säljorganisationen bli en helhet?

Få tydliga svar på dessa frågor under vårt webinar.

Marknadsfunktionen behöver transformeras och bli agil digital affärsgenerator som stöttar hela kundlivcykeln med hjälp av digitala tekniker. Nya arbetsrutiner, kompetenser och verktyg krävs för att lyckas.

Under vårt webinar får du lära dig:

  • Den digitala köpresan
  • Din nya digital marknadsstrategi
  • Det nya marknads- och säljteamet
  • Den agila marknadsföringsprocessen
  • Den digitala marknadsförarens roll, kompetens och verktyg

Vi har det stora nöjet att ha med oss Petronella Posti-Hultqvist som har lång erfarenhet som marknadschef att införa och jobba med digital marknadsföring.

Efter webinariet kan ni ta upp era frågeställningar och direkt få hjälp med hur ni kan komma vidare.

Anmäl dig här!

Webinar:
Fredag 1/12 kl 8.00 – 9.00

Fungerar bra via både dator, padda och mobil

Lars Dahlberg

Grundare

Mobil: 073-660 05 82
Maila Lars

Jag som presenterar från Business Reflex har under de senaste åren implementerat en modern digital marknads- och säljstrategi hos mer än 40 B2B företag i Sverige. Vi driver också Sälj- och Marknadspodden. Den första podcasten med fokus på sälj och marknadsföring i Sverige.