Frukost: Din digitala försäljningsstrategi 2017-03-20T22:20:37+00:00

Project Description

Din digitala försäljningsstrategi
Frukostseminarium
Den 10 mars kl 8.00 – 9.00
Plats: Salviigränd 1 i Gamla Stan

Så ska du sätta upp din säljningorganisation för tillväxt i en digital tid.

Den traditionella säljmaskinen inom B2B hackar. Fakta från Corporate Executive Board visar att kunderna vill genomföra 70% av sin köpprocess utan kontakt med säljare. Det är under dessa 70% som de initala besluten fattas och förutsättningarna för den slutgiltiga affären bestäms. Så hur ska dina säljare hänga med?

Kom på vår frukost och ta del av de senaste inom digital försäljning.

Du kommer få lära dig om:

  • Den digitala köpprocessen och vad som händer i den
  • Hur den nya säljorganisationen skall se ut
  • Vilken kompetens som krävs hos både säljare och säljledning

Det krävs förnyelse inom försäljningsorganisationen. Du kanske inte skall ha Executive Account Managers utan Digitala relationsskapare och Affärsinspiratörer istället. Vi kommer berätta allt om de nya rollerna under vår frukost.

No-show-avgift

Det händer att folk som anmält sig uteblir utan att avboka sin plats. Därför börjar vi nu ta ut en ”no-show”-avgift på 250 kronor av dessa personer. Men du kommer ju dyka upp så det är ju inget problem. 🙂

Anmäl dig här!

Frukostseminarium:
10/3 kl 8.00 – 9.00
(Frukost från 7.30)

Vi som presenterar  har under de senaste åren implementerat en modern digital marknads- och säljstrategi hos mer än 40 B2B företag i Sverige. Vi driver också Sälj- och Marknadspodden. Den första podcasten med fokus på sälj och marknadsföring i Sverige.

Lars Dahlberg

Grundare & VD

Mobil: 073-660 05 82
Maila Lars

Anders Hermansson

Grundare

Mobil: 070-915 38 50
Maila Anders