Sälj- & Marknadspodden
Pod #62 – Virtual Reality, nytt verktyg för marknad och sälj
Virtual Reality (VR) har det pratats om ganska länge. Det […]
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Virtual Reality (VR) har det pratats om ganska länge. Det har på senare tid hänt mycket inom VR tekniken som möjliggör att på allvar börja nyttja den för att skapa digital marknadsföring och säljstöd. Utvecklingen går snabbt. Det gäller för oss som marknadsförare och säljare att hänga med.
I sälj- och marknadspodden #53 pratar vi om att marknadsföring i framtiden behöver leverera en upplevelse. Det är här VR kommer in i bilden och kan hjälpa både marknad och sälj att skapa upplevelser i den digitala världen.
Erik Stridell på byBrick jobbar med att implementera VR-lösningar. Han delger lite av sin kunskap kring ämnet och hur tekniken kan nyttjas idag. Erik hittar du på LinkedIn eller hos byBrick.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Marknadssoffan
#016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa
#016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa
Marknadssoffan
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
Senaste poddavsnitten
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars
Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning
Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete