Sälj- & Marknadspodden
Pod #90 – Starta innovationsarbete på 90 dagar
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Dagens gäst – Agnes Sävenstedt
Innovationsarbete är helt centralt för att ett företag skall vara framgångsrikt över tiden. Det känns som om det bara blir mer viktigt för varje dag som går. Här får du receptet på hur du kommer igång med innovationsarbete på 90 dagar.
I detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden intervjuar vi Agnes Sävenstedt som är expert på innovationsprocesser. Agnes är medgrundare till företaget Innovation360.
Agnes går igenom en modell för Minimum Viable Innovation System. Det man behöver för att komma igång med innovation på sitt företag på ett strukturerat sätt.
Det handlar om fyra steg där det första går ut på att sortera alla pågående projekt i två höger. De som är förbättring av den nuvarande affären, core. Och de projekt som skall ge nya affärer i framtiden.
Om du vill komma i kontakt med Agnes hittar du Agnes profil på LinkedIn.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Marknadssoffan
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
Marknadssoffan
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
Senaste poddavsnitten
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars
Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning
Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete