Business Reflex lanserar ”Sälj- och marknadsfrukost”

Sälj- och marknadsfrukost är en serie nya inspirationsseminarium från Business Reflex som vänder sig till marknadsförare, försäljningschefer och VD:ar. Vi har fått positiv feedback på våra tidigare frukostseminarium och vår podcast ”Sälj- och marknadspodden”. Det finns ett stort behov av inspiration och kunskap inom området digital marknadsföring och försäljning. Content Marketing och Social Selling börjar bli begrepp på mångas läppar men det är få inom B2B i Sverige som vet vad det innebär och hur det kan nyttjas för att generera bättre affärer.

Sälj- och marknadsfrukost

Sälj- och marknadsfrukost

Vi tror att kombinationen mellan skrivet content i form av bloggar och white pappers, tillsammans med video, podcasting och enkla snabba inspirationsseminarium ger våra köpare ett effektivt sätt att lära sig mer och förstå hur det ska hitta rätt i den digital djungeln.

Vi har sedan tidigare lanserat:

Nu kommer Sälj- och marknadsfrukost som ett komplement. Vi kör i egna lokaler (Gamla Stan i Stockholm) i ett litet format för att det ska ge både deltagare och oss själva bästa möjliga värde. Eftersom formatet är litet finns det bättre möjligheter till dialog. Vi uppmanar därför alla deltagare att komma in med frågor och utmaningar som vi kan ge svar på och kanske diskutera i gruppen. Det blir också lättare att skapa nätverk med andra deltagare i det lilla formatet.

Under vintern 2015 kör vi nu följande kostnadsfria Sälj- och marknadsfrukostar.

Vi kompletterar med två olika typer av endagsutbildningar:

Vi är som vanligt intresserade av feedback på våra satsningar. Skicka den till lars.dahlberg@businessreflex.se

Vi ser fram emot att få inspirera er med en förhoppning av att kunna platsa som Relevanta i er tillvaro.

By | 2014-12-09T22:53:11+00:00 december 11th, 2014|Content marketing, Social selling|0 Comments